Casa mia

22624-538

Tavlan från Antigua är uppspikad och skivorna insatta i bokhyllan. Nu har jag bott i lägenheten sedan oktober. Det har tagit låååång tid, men nu är gardiner, lampor och sofföverdag äntligen på plats.

Jag trivs fantastiskt bra i Slottstaden. Tio minuter till stan, fem minuter till havet, en minut till Sophie, en halv till fastern min - och nu pojkvännen runt hörnet.

Det enda jag skulle kunna klaga på är att ett gäng måsar har fått för sig att "kackla" utanför mitt fönster var morgon vid halv sex.  

Välkommen på rundvandring... sovrummet med fransk balkong fastnade inte på kort, har för tillfället reservsänglakan i brist på tvättid:)

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vad fint, gillar ditt färgval till soffan. Mkt bättre än vitt. Verkar vara stort, är det en tvåa?

2008-05-08 @ 09:48:04
Postat av: pytti

Åh fint! Och lycka till på feste :) Kram

2008-05-08 @ 10:03:20
Postat av: Anonym

Såå du att inte boka tvättid på en månad. Tur då att du har en miljard kläder så att det inte syns på dig. Men i hemmet är det svårt att dölja. Jag har tvätttid ikväll.. såå tråkigt! Är det ikväll ni ska till Olympen på fest? Hoppas du får kul! Ta hand om dig, kramar från norr

2008-05-08 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback