Patrick Dempsey - aha

22624-526

I slutet av 80-talet älskade jag  filmen Can´t Buy Me Love. Speciellt slutscenen där de åker tillsammans på en gräsklippare och Ronald svingar lyckligt med cowboyhatten. Tror att jag sett filmen lika många gånger som jag sett  Pretty Woman och För Evigt. Men det var först idag som jag insåg att Ronald Miller i själva verket är ursexige Patrick Dempsey  - i sina yngre mindre smickrande finniga tonårsdar. 

20 år senare är Patrick het. Ett bevis på att män blir bättre med åren..?

Filmen skulle förresten heta Boy Rents GirI från början, men det klingade inte så bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha har inte heller tänkt på att det är Mcdreamy. Han har verkligen snoffsat till sig med åren..

2008-03-10 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback