Fredagens tankar i sängen

  • Bra att jag önskade en nack-kudde i julklapp.
  • Det luktar instängt här.  
  • Ellen DeGeneres är coolast!!  
  • Rachel Ray är galen och en dålig förlorare.
  • Måste köpa David Grays senaste skiva.  
  • Arctic Monkeys är heta.
  • TV 4:s morgontv suger.
  • Verkar lättare att starta indiebolag nu för tiden...
  • Kingsize chefredaktör ser ut att vara en kramgo kille.   
  • Jobbmailen är beroendeframkallande.
  • Smärtstillande likaså.
  • Släktingar är goa. Speciellt när de kommer med tidningar och godis.
  • Dylan i Beverly Hills ser ut att vara 26 år när han ska föreställa 21år. 
  • Sugen på öl.
  • Min säng är stooor. Vi borde vara två här (inte med hjärnskakning).
  • Fan - måste ställa in lördagens festligheter. Vilka har jag nu bjudit..
  • Borde bjuda in hela världen till min inflyttningsfest..
  • Har jag varit i Wien?


 


Kommentarer
Postat av: pytti

ellen är nog en av de roligaste kvinnorna jag vet om. trodde jag tyckte om rachel först, men njaaa hon är nog lite för käck för min smak. krya på!

Postat av: Anonym

Håller med RR är för mycket. Gillade henne i början Jag menar javisst är hon härlig, men lite too much va. Fast hade hennes show gått kvällstid hade jag säkert kollat det varje kväll ändå:)

2008-03-07 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback