7 smilbandsförhöjare

  • Att ha sällskap hemåt Slottstaden med en av mina bästa kompisar.
  • Att få beskedet "Du kan hämta ut en ny kamera" av ONOFF.
  • Att få ett gulligt sms att fnissa till under eftermiddagen.
  • Att höra sin mamma skratta för att hon är kär.
  • Att jag tog upp Lill-Babs 70-års firande under lunchen...  
  • Att jag helt plötsligt förstår HTML.
  • Att Soffan ska flytta ännu närmre, hoppas, hoppas!

Var tillbaka på jobb idag. Lite yrare och långsammare än vanligt (skyller på de smärtstillande) - men trots allt en mycket trevlig dag. Ryktet hade gått om min olycka och jag fick många förfrågningar om hur jag mådde och vad som hänt. Berättade en smula generat att jag halkat...
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback