Vive la France


22624-560

Imorgon tidigt tidigt åker jag och Måns mot Clermont- Ferrand där vi ska spendera fyra härliga dagar på musikfestivalen
Europavox. Jag åker dit som journalist och Måns som vinnare av Grooves läsartävling. I Paris ska vi möta upp Ysabel som också skriver för Groove och tillsammans kommer vi förhoppningsvis att ha en underbar weekend. Jag är laddad! 

Festivalens syfte är att promota nya europeiska artister så förväntningarna är höga. Jag har bland annat fått intervjutid med Cocoon, Yuksek, The Amsterdams, Karuan, Camille, The Tellers, Taxi Taxi och Martin Confused. Mellan varven ska vi softa i solen, njuta av att vara lite VIP och dricka öl med europeiska musikälskare. Vive la Europavox!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va kul!!!! När du kommer hem igen får vi boka in nytt datum för att ses. KRAM

2008-06-04 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback