Siesta baby

  

Kristoffer och jag var på musikfestivalen Siesta! i Hässleholm förra helgen. Det var min födelsedagspresent till honom och samtidigt en chans att komma iväg från storstaden ett tag. Hade väldigt trevligt där vi sprang omkring mellan de olika scenerna för att hinna med att se så mycket som möjligt - och däremellan att försöka unvika att fastna i en bajamaja eller krocka med någon av alla tusen stupfulla 18-åringar...

Vi lyssnade på Looptroop Rockers, Håkan Hellström, The Sunshine, Jucifer och Svenska Akademien (I wish!!! i baren där vi satt mestadels råkade vi få syn på en skiva och bad dem spela den hela kvällen).

Jag är jätteglad för att jag träffat en kille som 1) är musikintresserad (spelar i band) 2) gillar att dricka öl i solen och 3) är så pass galen att bli fotad i Marilyn-pose inte ses som pinsamt. En kille precis i min smak:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis gumman! E roligt att läsa att du är så glad.

2008-06-09 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback