Hej igen Malmööööööö

Juli redan? Vad hände med juni?

Nu är jag äntligen hemma i Malmö igen efter en hektiskt månad med resande till tre olika destinationer: Clermont Ferrand, New York och Paris. Lite snurrig av alla upplevelser, intryck, resande, möten med nya människor och för att inte tala om alla fantastiska vyer jag går omkring och har lagrade i huvudet.

Igår var första kvällen på länge som jag kunde ägna mig åt att smälta juni månad och njuta av vad jag varit med om...

Jag packade upp i lugn och ro och pustade ut mellan varven. La alla biljetter i högar, satte upp den inköpta Frank Sinatra-tavlan. Lyssnade på en av de hundra skivor som jag inhandlat på FNAC i helgen. Hängde upp min nya Quicksilverhatt och åt några Jelly beans med smak av granatäpple.

Och precis när jag skulle lägga mig för att komma upp i god tid till jobb så var det repris av rysaren Nadal - Federer. Eftersom att jag, Soff och Joss ska till Båstad i helgen var jag "tvungen" att värma upp med matchen för att komma in i stämningen. Vilken match - ajajajaj!!! Jag skvätte till och med en liten tår när Nadal i sitt glädjerus klättrade upp på ett tak och kysste sin mor och far. Heja Nadal! 


Måsjävlarna är förresten fortfarande kvar, mutter mutter:(
 






 



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg också matchen, den var fantastisk. Tennis på högsta nivå:) Annat än mjuktennis på Bellevue minsann:) Hur är det med dig tjejen?

2008-07-10 @ 11:02:48
Postat av: Anonym

Åker ni till Båstad fastän att det regnar?

2008-07-12 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback