J'aime le weekend

Demain je suis allé en Paris.

Det känns smått fantastiskt att vi ska åka till Paris imorgon. Kärlekens huvudstad, amour amour, oui oui, bien sur! Jag åker dit med mina projektpolare från företaget. Vi ska äta på flott restaurang på fredag då vi ska träffas med respektive (för de som har med sig - Kristoffer min är på musikfestival och kunde inte följa med:( och på lördag och söndag är vi fria att göra vad vi känner för.

Vi kommer att bo nära Champs Elysée och jag ser framför mig en promenad längs med Seine, strosande i Montmartre, besök på Lafayette och FNAC (musikaffär med fantastiskt utbud av balearic jazz) och ev. en tur upp i Le tour Eiffel. 

A bientôt!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hinner du med en fika mellan varven? Stannar du hemma efetr PAris eller har du mer semester i sommar? Kram från norr

2008-07-03 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback