Måndag hela veckan

Det finns fördelar och nackdelar med att vara envis...

Sitter fortfarande på jobb... ser snart i kors så trött jag är. Har gett mig på att jag ska bli klar med det jag jobbar med innan jag packar ihop och beger mig mot tåget.  Vi har s***t mycket att göra i projektet just nu. Eller just nu, det har vi haft hela tiden - men just nu är det lite mer än vanligt. Satt i planering imorse och insåg att det i detta tempo kommer att vara sommar när som helst. Jippi!

Hela denna vecka kommer jag förmodligen att sitta sent. Men till helgen är det lön, loppis och fest - yeah! Och deadline på Groove - gulp! Ska försöka att vara lika duktig denna vecka och träna 4 ggr... håller fokuset vid liv längre.


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Hoppas du hinner med din träning trots dina sena kvällar på jobbet!
Ha det bra!
Kram Eveliina

Postat av: Eveliina

Hej! Visste inte ritkigt vart jag skulle svara. Jag har saknat er med! Men det kommer väl flera tillfällen :)
Ja tänka sig att jag kunde hitta Han. Det var verkligen inte meningen men han är det bästa som finns, vi har så roligt tillsammans och passar riktigt bra ihop. Vi träffades på ett rätt roligt sätt på en kräftskiva i slutet av sommaren.
Har tränat till två träningsvideor här i USA men efter tre gånger vet man exakt vad de ska säga så det blir väldigt tjatigt. I veckan ska jag försöka att börja på ett av universitens gym.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram

2008-01-22 @ 01:08:13
URL: http://usaeveriikka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback