Lite svammel på det nya året

Det sägs att det nya året blir så som det nya påbörjas:
Jag vaknade imorse liggandes i skedställning med Anna, klänningen nere vid magen och i bakgrunden ljöd en kraftig fis som fick garderoberna att skälva (inte Annas fis). Utanför fönstret snöar det. Vad säger det om mitt kommande år?

Hahahahaha - vilken kväll - vilken morgon. Vilken härlig bakisdag jag har framför mig med Annikan och Anna ute i Rågsved. Hej 2008 - jag tror att vi kan trivas ihop!

Nyårslöfte: Att börja träna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det betyder att du kommer få ett år fullt med kramar, kanske skedset? och illaluktande sällskap... stämmer bra hittils eller hur - med tanke på den du satt brevid hahaha.

2008-01-02 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback