Jobbhelg

Denna helg är en jobbhelg, har hur mycket som helst att göra på jobb så jag måste sitta lite imrg och på söndag för att hinna med allt. Det är allt lite suck samtidigt som jag såklart tycker att det jag ska göra är kul. Ska bland annat hålla i en utbildning på måndag som jag är lite nervös inför... Vad hände egentligen med mjukstart...?

Men ljusglimtar finns - utan roligheter ingen jobbro - Jossan kommer snart och vi ska dricka liten vin och bubbla. Och imorgon ska jag gå hem till mormor med kakor och sen kanske träffa Soffan. 

Trevlig helg! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du jobba då?

2008-01-12 @ 01:25:25
Postat av: Annikan

snart är det Göteborg med :)
har biljetterna kommit?
Kram

Postat av: Maria

Hej på ett tag! Nu drar vi till sol o bad. Vi kanske uppdaterar bloggen lite emellanåt om vi får tid : ) KRAMAR på dig gumman!

2008-01-12 @ 14:09:36
Postat av: fredrik

Hur har det gått m. jobbandet? Blev det jobb eller blev det klassiskt, inte göra det ändå...

2008-01-13 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback