God natt!

Överlevde veckan, puh. Har lyckats vända på dygnet och har kommit i säng alldeles för sent hela veckan. Lördagsmorgon nu och jag borde sova för länge sen. Ska upp supertidigt imorgon för att stå på loppis med mamma och faster min. För er som känner mig är det ingen nyhet att jag älskar att stå på loppis. Brukar göra det två gånger per år ungefär.  

Imorgon är det fest på kvällen. Ska hem till en tjej som jag lärde känna i högstadiet - Evelin heter hon. Vi har inte träffats ordentligt på flera år, men däremot har vi träffats tre gånger på H&M:s strumpavdelning nu under jul.. Ska bli trevligt att festa med lite nytt folk. Ja, och så ska jag ju möta upp Soffan, Jasse och Joss ute i dimman... dansa står högts på listan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback