Adrenalinkick

Idag har jag hållt utbildning på jobb. Jag var ärligt ganska nervös när jag steg upp imorse för att bege mig mot en av alla utmaningar som detta jobb innebär.

Utbildningen gick över förväntan - det började med några små tekniska fadäser som jag inte kunde påverka... och slutade med ett gäng fullproppade elever.

Efteråt var jag så peppad att jag tog på mig träningskläder så fort jag kom hem (ELSA-hood och ELSA-mössa - haha) och gav mig ut på årets första joggingtur. Var tvungen att ha ett fast mål eftersom jag inte rört på mig på evigheter - så jag satte fart mot Zlatans rosa hus. Nog kändes det töntigt när jag korsade vägen för att nudda vid hans hus. Innan dess hjulade jag tre gånger i rad på gräsmattan.
 
Adrenalinkick - tror jag minsann att det kallas..  

Kommentarer
Postat av: Alexen

Va kul att det gick bra! Ledsen att jag missade mitt uppdrag. Hoppas du inte blev störd av det.
Ha en bra dag!
Kram Alexen

2008-01-16 @ 09:23:49
Postat av: Anonym

Visste jag väl hela tiden! Hade inte kunnat föreställa mig ngt annat heller.

2008-01-17 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback