2 x grön prickig bikini

Idag var jag och min simmarkompis Marika och simmade. VI simmade fram och tillbaka och fram och tillbaka och fram och tillbaka i en timme. Räknade längder i början men tappade snabbt räkningen. Bastade efteråt och skrattade åt våra bikinis där de låg... visade sig nämligen när vi tog av handduken i simhallen att vi hade likadana bikinis, haha.

Nu är jag så trött att jag snart somnar, härlig känsla. Känns som när jag var liten och hade varit på badhuset en hel dag och busat, badat och ätit baconchips. Var gång jag kom hem stank jag klor och var så trött att jag somnade med kläderna på.

Kommentarer
Postat av: tess

ojojoj, jag är impad. jag tröttnar efter att ha simmat ungefär fem längder. vilken prestation! fast det brukar ju alltid gå lite lättare när man har en träningskompis.

kram på dig!

Postat av: Anonym

Du är rolig du. Kan riktig se era ansikten framför mig. Haha!

2008-01-17 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback