Vilken helg

Helgen blev precis så bra som jag hoppats. Kanske lite bättre till och med.

Jag, Jossan och Micke såg Dopplereffekt på Inkonst, dansade till The Rumbles grymma musik och drack Red Stripe (heaven sent). Däremellan var vi hemma hos Viking och Sara och fyllde på depåerna.. Lite senare rumlade jag vidare till Étage för att träffa Soffan och Jasse och övertala några danskar att betala mitt inträde... Vaknade med ett leende på läpparna mycket nöjd med utgången. Och för första gången på länge en söndag - riktigt nöjd med att vara singel:)

Imorgon startar ännu en tuff jobbvecka, men på fredag åker jag mot Göteborg för att träffa Annika, Anna och Maja... längtar, längtar! Vi ska titta på Melodifestivalen, snicksnacka och göra stan osäker.

Kommentarer
Postat av: Annikan

det ska bli så kul :)
längtar!!!
ses snart
kram

Postat av: Ana

Skönt att slippa gnäll efter en superhelg!
heja singel-livet!

2008-02-04 @ 15:39:11
Postat av: Nellan

Låter som en toppenhelg!

Jag hade väldigt gärna hängt med till Göteborg i helgen, men jag har inte riktigt råd och min mamma kommer på besök till storstaden, så det får bli en annan gång. Liseberg i sommar, kanske! :-)

Kram

2008-02-04 @ 21:57:56
URL: http://nellan.net
Postat av: Anonym

Haha ska ni? Där lär ju inte va ngn musik du gillar lilla mrs musikskribenten?!!

2008-02-04 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback