Till mig?

Sitter och filosoferar över att solen skiner ute och att dagens köttbullar minsann var runda och goda, när plötsligt telefonen ringer: 

- Det har kommit blommor till dig, de finns att hämta nere i receptionen.

Fnitter med kollegan, spring spring och lite tihi. Receptionisten var fnittrig hon med och ville att jag skulle öppna på plats. Men det kändes fånigt. Blommorna var superfina - ska kolla mer på dem när jag kommer hem. Har gömt blommorna i ett konferensrum tills jag ska hem. Hade jag ställt dem på skrivbordet i landskapet hade jag säkert fått många frågor som inte hade kunnat få några vettiga svar. Den tillhörande chokladasken och det söta kortet ligger i min väska, tihi!

Alltid trevligt att bli uppvaktad när man mist anar det av den man minst anar:)

Kommentarer
Postat av: pytti

fy så fint! och fy så nyfniken jag blev nu! hihi

2008-02-14 @ 17:03:47
Postat av: Nellan

Vad mysigt! :D

Postat av: Maria

Men Tess, blir ju inte så lite nyfiken heller.. Nu får du nog uppdatera mig snarast. Kul!!! Kram

2008-02-15 @ 16:53:38
Postat av: Marika

Ohhh, e ju sjukt nyfiken. Nu måste du uppdatera mig lite...vad har jag missat????

2008-02-16 @ 12:25:33
Postat av: Anonym

Så du ska på allvar inte skriva mer om det? Jag är ju nyfiken som få. Berätta!!!!

2008-02-22 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback