Se upp för nr.5423

22624-531

Idag fick jag dåligt samvete.

Precis i början av det nya året övertalades jag till att anmäla mig till att springa Vår Ruset i maj, Mitt i all stress på jobb hade jag helt glömt bort detta - tills jag idag, lite lätt anfådd efter ett trappmaraton upp till avdelningen, öppnade ett kuvert där min nummerlapp låg i. Se upp för nr. 5423!!! Kanske den mest oförberedda sprinterskan i loppet. Får hoppas att jag kan klara mig på gamla meriter:)

Alfa Laval har hyrt ett tält och vi är femtio personer som ska springa/gå fem kilometer ihop. Ser fram emot fikan efteråt:) 

 Anna (helmethead) i Stockholm motiverar mig. Kan hon - kan jag - vi kommer ju från samma kollektiv:)

Kommentarer
Postat av: pytti

Ja heja! Ljudböcker i ipoden är mitt tips.

2008-04-24 @ 08:43:01
Postat av: Maria

Heja heja. Det kommer du fixa galant, du är ju sprinter i grund och botten. Fast några rundor bör du nog se till att göra innan loppet. Kramis

2008-04-24 @ 16:37:02
Postat av: Anonym

Sist jag sprang var när det var iskallt ute och jag tvingades springa Knatteknatet, brrrr. Kom nog sist, har förträngt detta usla minne. Hoppas att det går bättre för dig!

2008-04-24 @ 17:28:18
Postat av: Anonym

Ska du till Roskilde i sommar?

2008-04-26 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback