Nedräkningen har börjat

Om åtta timmar ska jag gå upp för att åka med mina härliga kollegor till Wien på konferens...
 
Innan dess ska jag arbeta, packa, ta igen missad sömn samt läsa in mig på de ämnen vi ska behandla. Det är aningen mycket att göra på jobb just nu, känns som om att jag skulle kunna jobba dygnet runt och ändå inte hinna med allt som ska pysslas med. Vi närmar oss lansering med stormsteg och det där datumet som känts avlägset väldigt länge är nu endast en månad bort...

Ser fram emot att komma bort ett tag till Wien för att hämta nya krafter. Sightseeing är inbokad mellan varven. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du hem till helgen eller? Det är bra grejer på Inkonst i helgen!

2008-04-04 @ 19:00:31
Postat av: Anna

Hade du det bra kompis? Var du på den där ridgrejen som är så känd?

2008-04-07 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback