Helgen som bara försvann

Ikväll ska jag hoppa i säng tidigt tidigt, "ska bara" göra en massa saker först:) Efter en 7-dagars arbetsvecka med 18 timmars jobb totalt lördag + söndag är jag nu tröttare än någonsin. Lägg då på After work-vin i fredags följt av god mat på JP´s med familjen, en kass film (som jag inte lämnat tillbaka än - neeeej!) och en mycket trevlig fondue-afton som slutade tidigt imorse. Mitt epitet är kort och gott trötter just nu. Skulle behöva sova en vecka om det hade gått. 

God natter!


 


Kommentarer
Postat av: pytti

jobba inte ihjäl dig vännen! blir det lugnare snart?

2008-04-28 @ 08:38:16
Postat av: Lisa

Tess i ett nötskal? Har inte du alltid haft typ 1000 bollar i luften och alltid något på G? Kommer ihåg det sen gymnasiet. Tess var överallt och ingenstans! Ditt mobilsvar var ändå bäst, i stil med: "-Hej, du har kommit till Therese telefonsvarare. Jag kan inte svara just nu. Antingen är jag med Pontus, eller hemma hos min mamma eller hemma hos min pappa....." ...osv. Hoppas du fick en god natts sömn, tur att det är kort vecka! Och hoppas att vi ses snart! Du e söt! Kram Lisa

2008-04-28 @ 09:48:21
Postat av: Anonym

Men det blir lugnare snart väl, eller? När är det ni lanserar? Ska bli kul att se det ni jobbar med. Kramar från norr

2008-04-28 @ 13:15:29
Postat av: Anna

Du är bara så Tess! Akta bara så att du inte bränner ut dig mitt i alltihop. Och kom ihåg att
ha kul mellan varven - fast det verkar ju som om att du tycker att det du pysslar med är roligt efetrsom att du är beredd att lägga ner helgtid på jobb. Fondue.. med vem..? Berätta mer tack:)

2008-04-28 @ 13:36:04
Postat av: Annika

en liten påminnelse då
det är alltså den 11 juli som gäller :)
hoppas du kommer!
saknar dig!!!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback