Varde helg

I helgen händer mycket kul:

1. Flyttar ut mina grejer från den just nu ekande lägenheten (in i ett förråd tills vidare). 
2. Flyttar hem till mamma och Åke på söndag (ska bo där medan parketten läggs i mitt vardagsrum,  tar cirka 2 veckor).
3. Ska gå på riktigt halabalooooooo på lördag. Det är dags för personalfest och företaget har slagit på stort med trerätters och förstklassig underhållning i form av Martin Stenmark, Jerry Williams och idag ordades det om Timbuktu. Vi är 1400 pers som ska festa loss tillsammans på lördag. Börjar med förfest klockan 16.00 hemma hos en på vår avdelning. Innan dess ska jag hitta klänning, skor och väska.  
4. Ska välja tapeter och fondväggstapeter (?) innan måndag.
5. Ska träffa Sofia. 
 
Har redan smygtittat i tapetpärmen. Har hittat två favoriter till sovrummet. Kommer bli så fint. Är glad för att pappa och Åke slipper göra allt detta - såg hur trött pappa såg ut när jag snackade om tapeter, ljus och färger under vår middag ikväll. Han fick nog efter att ha målat mitt förra vardagsrum lila - och så hyrde jag ut lägenheten månaden efter (för att jag kom in på MDH). 

Nej  - nu sova så att jag kommer upp i tid imorgon.     

Var förresten inne på H&M och bad dem ta bort larmet från min skjorta. De bad så hemskt mycket om ursäkt för obehaget de orsakat mig. Jag skrattade och kom på att en hel dag flytit på utan klantigheter. Skönt!

God natt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? NU fattar jag ingenting. Ska du få helt helrenoverat? Sån lyx! Helgen låter gjuten. Synd att vi inte hinner ses bara. Kramar

2007-09-28 @ 15:26:27
Postat av: Maria

Hi hi hi... Du e rolig du! Det är superkul att läsa om dina dagar ju.. Vi får snart synas, nu börjar Elliott bli en liten "kille". Nästan iaf : ) KRAM

2007-09-30 @ 22:07:59
Postat av: Anonym

Hej där. När slutar du om dsagaran? Tänkte att du kanske vill fika nån dag?
Kramisar A

2007-10-02 @ 16:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback