Min biologiska (bo)klocka tickar

Jag har hittat ett supersnyggt bord med tillhörande stolar á Myran. Och var dag går jag förbi en svindyr designbutik på vägen hem - de har en läcker bokhylla från String i skylten som säkert kostar en månadslön minst. Vill ha! Vill ha! 

Nu ska jag bara hitta en lägenhet att infria mina drömmar om schysst inredning, väggmålningar och privacy. Är så trött på att bo halvhjärtat - allra helst nu när roomie Fredrik i princip redan flyttat ut, när tv:n är sönder och förvaringen är skit. Det är verkligen dags att hitta ett eget bo att rå om. 

Har fortfarande den där sunkiga nedgångna - men som kan bli den finaste - lägenheten i Slottstaden på g. Det senaste jag hörde från dem var att de behövde ha en borgenär (hej mamma) eftersom jag endast har anställning i 11 månader till. Jag får besked inom två veckor. 

Ungefär samtidigt som jag flyttar härifrån... gulp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback