Under konstruktion

Jag ser ljuset i tunneln. Nä, nu ska jag inte vara sån. Jag bor  väldigt bra hemma hos mamma och Åke. Vi har det mysigt var kväll och visst är det otroligt bekvämt. MEN det hade varit skönt att få flytta ut ut kappsäcken en gång för alla och installera mig i min nya fina lägenhet.

Nu är det golvet som drar ut på tiden. De ska läggas nytt golv, men först måste golvet torka (där hade varit en läcka innan).

Nytt inflyttningsdatum är satt till nästa helg. Jag tror på det när jag packar upp första lådan.  

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag längtar oxå tills du får egen lghet så vi kan komma och hälsa på dig jag o Elliott!!! Hoppas vi kan ses innan dess dock i Hstad. Vi flyger ner imorrn. Kram sålänge

2007-10-16 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback