Skribent med hela världen som läsare

Blygsamt:)

Jag har inget problem med att bli läst, kritiserad eller recenserad. Men när hela avdelningen (nåja 4 personer iaf) får syn på senaste numret av Groove (där jag dessutom bidragit med mitt sämsta verk hittills) blir jag generad. Samtidigt som jag blir glad över att de vill läsa så är det såklart läskigt.

Funderar faktsikt över hela den här blogg-grejen med. Fortsätta eller inte? Älskar att skriva och framförallt på webben, men det är lätt hänt att jag glömmer bort att det jag skriver blottas för hela världen.

Nåja, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska fortsätta!!! Kollar varje dag o det har varit tomt ett tag nu : (

2007-10-16 @ 16:33:05
Postat av: A

Klart du ska fortsätta... annars måste vi ju börja träffas och ringa till varandra. Läskigt! Men jag förstår vad du är ute efter - chefen kan läsa.

2007-10-19 @ 11:08:38
Postat av: Alexen

Du är bar på att skriva och det är nog lite av din terapi. Klart du skall fortsätta!

Kram

2007-11-27 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback