Living in a basement

Bor i en källare hemma hos mamma sedan en vecka.
Mysigt och bekvämt på många sätt.

Några exempel:

1. Har aldrig tidigare haft hela garderoben nytvättad samtidigt.
2. Får frågan "Vad vill du ha till middag?" var morgon. Hur lyxigt är inte det!
3. Levande väckarklocka (som säkert skulle kunna hälla vatten på mig).
4. Sällskap.

Enda minuset är brist på trådlöst internet. Har ställt till det för mig i veckan.

Har fått in rutiner i mitt liv. Upp 06.00. I säng 22.30. 3 frukter per dag.
Träning (rundpingis och Body Balance): Onsdagar.
+
Triathlon var morgon på väg till jobb: cykel, tåg, promenad.

Känns nyttigt!

Ikväll kommer Annika, Nellan och Anna till stan. Äntligen en tuna-helg!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska ni ut eller blir det himmafest? hade varit ku att ses ute på klubb i helgen!

2007-10-05 @ 16:57:24
Postat av: Maria

Saknar dig Tess!!! Förstår om du har mkt att göra, men vi måste nog planera in en helg framöver som vi kan ses va?!? Kram

2007-10-08 @ 10:19:35
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en helg eller dag med dig. Nu var det så länge sedan. Kan väl åtminstone fika ihop innan snön kommer:)

2007-10-08 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback