Helgens knasigheter

1. Står på Étage i Malmö och dricker Corona när en kille kommer fram och säger att han känner igen mig (jaja det var ju kreativt). Efter ett tag kommer han på att han sett mig på en hemsida - "The webpage of Västerås". Aha han snackade förstås om MDH:s startsida. Hur tusan kunde han känna igen mig där i mörkret? 

2. Träffar kompisen Lisa på Volym som nickar igenkännande till allt jag säger fastän att hon omöjligt kan veta allt det där jag står och pratar om. Då säger hon plötsligt att hon läser min blogg var dag. Så "Hej Lisa"! Knasigaste konversationen på länge. Kul att träffa dig och din kille (lämna en kommentar nästa gång vet jag)!

Kommentarer
Postat av: A

Ja hur länge ska den bilden spöka egentligen. Jag hade inte känt igen dig - du har ju inte ens samma hårfärg längre. Ha det!

Postat av: Lisa

Ha ha.... jag har lagt till din blogg som favorit på min jobbdator så när allt känns blä och trist brukar jag gå in och kolla. Det var kul att träffa dig i fredags. Har inte festat tillsammans sen Emma var hemma. När kan du? Jag kan alltid (nästan)! Kram så länge

2007-10-10 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback