Bara barnmat kvar

Jag och Annika konstaterade efter en helg med gänget att vi blir hur knasiga som helst tillsammans. Det är inte det att vi blir handfast klantigare ihop - bara det att vi altid är så många att det blir roliga missförstånd och knasigheter i var varannan mening och handling. 

Och att äta på café eller restaurang innebär alltid något oväntat- Som helgens scenario där Jonk beställde soppa och fick sopptillbehör men ingen soppa - och en timme senare satt med en bakad potatis och en gratis kaffe istället.
 
Och så läser och hör vi kollektivt fel. Som på söndagen när vi hade siktet inställt på att äta brunch - bara det att vi träffades först 3 då alla brunchställen hade tagit fram middagsmenyn istället. Och väl framme på Siesta fick vi höra att de bara hade barnmeny kvar. Eller var det kanske barmeny hon sa:)

Festen hemma hos Jonk var trevlig. Vi dansade till GAMLA låtar och sjöng med i ALLA refränger. Nellan gjorde en genial immitation av Fred Durst och Anna dansade vackert i Jonkans nya hatt. Jag och Annika var aningen trötta efter fredagens spontana helfestarkväll (Bishops, Volym, Metro, Centiliter & Gram och Etage) men kom igång efter 01.00.  

Gänget bestod denna helg av: Nellan, Anna, Jonk, Frebr, Annika, Marica och jag. 

Härligt!

ps, bilder finns på Nellansoch Annikas Facebook 

Kommentarer
Postat av: Annikan

Det var så kul att se alla igen. En grymt kul och galen helg. Som kanske resulterade i en lägenhet för mig i Göteborg :). Hoppas vi ses snart igen. Tack för jag fick sova hos dig:)
kram bugg-Annikan

Postat av: Anonym

Ni ÄR crazy hela högen!

2007-10-10 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback