Atjoooo

Idag gör jag mina arbetskamrater en tjänst och arbetar snorigt och febrigt hemifrån. Fördelarna är att jag slipper springa iväg för att snyta mig, att jag kan sitta i mjukis framför datorn och att jag kan spela musik without no mercy. Nackdelen är dock att det är trevligare med arbetskompisarna runtomkring. Och disciplinen ställs på enda när man arbetar hemifrån.

I veckan deklarerade jag förresten att jag väldigt sällan blir sjuk. Det fick jag minsann äta upp rejält. Känner mig helt knockad.  

Någon som har tips på mirakelkur (förutom den från Nya Zeeland där man ska dricka ljummet vatten med havssalt i)?


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig vännen! Passa på att vara sjuk nu, titta på dåliga svenska filmer, drick the och koppla av. Huskurtips: citron och bitlök i allt du äter tills du blir frisk. Om du pallar så käka vitlökarna hela...det hjälper.

2007-10-19 @ 11:53:43
Postat av: Anonym

hej gumman!
vad synd om dig..
har själv också blivit lite sjuk, SÅ tråkigt!
mitt mirakeltips är att blanda honung, citron och vitlök, sjukt äckligt men funkar. på senare tid har jag dock uteslutit vitlök men då blir effekten inte 100% heller..
fin ny layout du skaffat dig!
kram Jossan

2007-10-19 @ 12:13:26
Postat av: Anonym

Sova sova sova är det bästa botemedlet. När flyttar du till S-staden då?

2007-10-19 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback