Vem har du förresten kramat denna vecka?

Imorse läste jag i Metro att tjejer kramas mer än killar. Kanske kan bero på att tjejer ofta hälsar med en kram medan killar "morsar" på varann.

En av de personer man kramas minst med, enligt samma artikel, var bland annat sin sambo. Tyckte det lät sorgligt. När jag väl blir sambo ska jag kramas hela tiden.

Denna vecka har jag lyckats med att kramas en hel del fastän att jag numera går under civiltillstånd singel/ogift. Har kramat kollega, kompis, kompis kompis och en drös med släktingar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ihåg när du varit i italien och kom hem och hade fått för dig att du skulle pussa alla på kinden. hahaha du är kul!

2007-12-05 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback