Hey I'm in a band

22624-495

Jag kan ha blivit frälst i spelet Guitar hero. Jag skyller på min arbetskompis Bahaa.

Igår hade vi nämligen avdelningsmys hemma hos honom. Vi år tacos, drack Corona och rökte vattenpipa med äppletobak. Kvällen gick i spelets tecken och vi blev introducerade för Wii: Me like!! Spelade tennis, boxning, bowling, golf och baseboll. Roligast var tennisen, tätt följt av boxningen. Ja, det var hur kul som helst. helt plötsligt hade fem timmar gott och vi hade skrattat bort en hel kväll. Var tvungen att skicka ett mess till kusin Måns och be honom önska sig ett Wii i julklapp:)

Ja, också spelade vi Guitar hero en hel del och jag kände mig som Maria i Sahara Hotnights... (var iofs Slash i spelet och spelade Hellacopters och Backyard Babies, men ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback