Veckan i bilder

22624-398

Ex-jobbade en del i Västerås i veckan. Gick sådär med koncentrationen faktiskt. Har så mycket annat som är mycket roligare att ägna min tid åt just nu, men jag måste verkligen ta mig i kragen. Lunchade god buffé med Saffet och Fredrik en dag. Har annars lite svårt för att plugga i Västerås - känner mig så vilsen där. Folk tittar så konstigt på en. Har inte lyckats luska ut var det är tänkt att man ska äta matlådan än. 

Apropå matlåda blev jag utskälld på nya jobbet i fredags om just en matlåda (spicy hot) som jag slängt i papperskorgen "VEM HAR SLÄNGT DEN HÄR HÄR??????!!!!!". Jag skämdes ihjäl... "Dddddddet var jag". Inte visste jag att man inte fick slänga plast där i.  

Hade en tågdate utan krav (man får läsa tidning och vara tyst om man vill) med Ida i fredags. Mer tågdate!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag åker tidiga 06.53-tåget på tisdag. Men det tåget är väl ingenting för dig? =) Annars blir det med all säkerhet fler tågdejter next week. Vi hörs! Kram

2007-05-14 @ 08:47:49
Postat av: Anonym

Det finns fascister överallt... kanske framförallt i lunchrummen.

2007-05-14 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback