Musiklösa Eskilstuna

Jag har precis skrivit en krönika i Groove om att det inte finns vettiga musikaffärer längre. Det stämmer fortfarande! Men jag var ändå inne i en av Eskilstunas tre musikaffärer idag och köpte två singlar: 
Karmakontot med Timbuktu och Cupid's Chokehold med Gymclassheroes - var bara tvungen då jag haft dessa satans låtar på huvudet om varandra hur länge som helst. Var sugen på att köpa mer musik och frågade efter de nya skivorna med Familjen, The Tough Alliance, Svenska Akademien, Governor Andy och till slut frågade jag efter The Lobby med Ayesha eftersom hon var så sjukt trevlig när jag intervjuade henne. Men ingen av dem hade kommit in eller planerades att köpas in. Skamligt! 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Håller helt klar med... har börjat handla på itunesaffären men det är ju inte alls lika kul som riktiga skivor =(
Hoppas allt är bra med dig! kram!

2007-05-07 @ 21:19:29
Postat av: Anders

Vad du tjatar om den där familjen. Måste nog lyssna på deras musik. Vad är det för musik?

2007-05-08 @ 10:08:28
Postat av: Tess till Anders

Familjen är electro från Helsingborg. Lyssna på den! Finns inte på Åhlens eller ROCKS.

2007-05-09 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback