Tillstånd: feber

Atjooooooooooo!

Min sovmorgon började med att jag hade glömt stänga av mitt veckolarm på 07.00, att vägmaskinen väckte mig 08.00 och sen att Zimba saknade Annika precis utanför min dörr vid 09.00. Jaja, eftersom jag är så förkyld var det lika bra att gå upp och börja preparera kroppen med vitaminer eftersom jag ska jobba på BIK BOK idag och sen festa ikväll. Tittade precis på slutet av Djävulen bär Prada som jag somnade ifrån igår. 

Igår hade jag och Annika förresten en lite shopping-spree på väg hem från skolan. Köpte vackra tulpaner till min skrivhörna, ett totalt värdelöst tangentbord som inte funkade (på Netto - vad trodde jag!?), en ansiktsmask (för förkyld hy), ett nattlinne (att ha på dagen) och godis. I hissen upp konstaterade vi att det är farligt att bo på stan. 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback