Tess x2

22624-342 Tess x2

Tack för en kul stockholmskväll Tess!!

Vi började festen med att dricka Corona på tåget till Stockholm. Träffade 
Nellan och Maja på station och begav oss mot Tess i Solna. Väl framme 
väntade en tårt-orgie utan dess like och Tess poängterade om och om
igen att vi skulle äta mer. Magen sa stopp efter två bitar. 

Festen kryllade av trevliga männsikor. Luggens syster Helena var där, 
Lärar-Emma med pojkvän och kompis, Tess blogg-vänner och så Stoffe
Nellans kille och Nellan såklart. Och så Martin och hans polare från Timrå.  

Efter en massa snack och chipsätande bestämde vi oss ganska sent för att 
ta tunnelbanan till Debaser/Medis. Där dansade vi så att svetten rann till
sjukt bra musik och knuffandes med trevligt folk (förutom killen som först axlade 
mig och sen råkade slå sin flaska mot mina tänder). Blev bråttom på slutet när 
vi skulle med sista tunnelbanan. Hann inte ens köpa kebab, eller keee-bab som 
de säger i Stockholm och Sundsvall. Slutade med att vi svullade mackor 
hemma i Tess kök innan vi stupade i säng trötta och glada. 

Dagen efter var vi ett trött gäng som åt mat i Hötorgshallen. Jag fick min kee-bab
men det var inte lika gott dagen efter. Halvsov på varandra på tåget tillbaka.

Kolla in min roomie Annas blogg på www.pyttianna.blogspot.com 
för att se bilder från helgens bravader i Stockholm. Eller kolla in Luggens bilder
på www.luggkomplex.blogspot.com. 

 

Kommentarer
Postat av: emma

Hel- och snelugg. Snygga tjejer på g. Var det bra på debaser? Är inte det lite väl poppigt eller?

2007-03-20 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback