Kull!

Så här går det till ... Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

Kanske inte så egendomliga grejer här, men ändå. Tack för den Mike!

 

1. Mitt första gosedjur döpte jag till pussy. Det var en vit oskyldig kanin med bjällra i. Mina kunskaper i engelska var tämligen begränsade när jag var 3 år. 

 

2. En gång för länge sen piercade jag mig på tre olika ställen i ansiktet på ett halvår. Det var fult, infekterat och mest bara i vägen. Min dåvarande kille var jätteglad och köpte massa gräsliga självlysande grejer att sätta på piercingarna. Vad trodde han.... 

 

3. Jag har sålt skönhetsprodukter på home-partyn, typ som Tupperware fast smink. Förlåt släktingar och vänner. Ni kan börja svara igen när jag ringer - har slutat med det där. Kostade ändå mer än vad jag nånsin tjänade och så hade jag ingen aning om vad jag snackade om. 

 

4. Jag tycker att Hip hop är ganska irriterande.

 

5. Jag har aldrig haft vinterkräksjukan. Däremot var jag ett irriterande öronbarn när jag var liten.

 

6. Efter en massiv festmånad i västinden gjorde jag en australiensisk reningskur för att bli av med alkohol och slaggprodukter i kroppen. Det gör jag aldrig om igen. Min kompis Pacey sa att det var bra för att rena kroppen. Började morgonen med ett glas ljummet vatten uppblandat med havssalt, urk... fortsatte sen med att dricka en blandning av vatten, chili, vitlök och citron var tredje timme i 5 dagar. Gick ner typ 7 kilo och kunde inte äta på en vecka. Tror fortfarande att den där Pacey lurade mig.    

 

Kull på dig som vågar!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Kull!

2007-03-15 @ 08:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback