I skolan går det bra

Eve var här nyss och fikade och skvallrade vid köksbordet. Sen dess har jag inte kunnat koncentrera mig på all litteratur som väntar mig till litteraturseminariet på onsdag. Men efter middagen är det nya tag i 5 timmar till Prison break börjar. 

Det här med två kurser parallellt går ju bra hittills.. bara tråkigt att det är så mycket annat bredvid skolan som måste prioriteras bort. 

Fick precis tacka nej till telefonare med Nee-Yo på onsdag. Har obligatoriskt seminarium exakt den tiden... typiskt! Fick mess av Erik som uppmärksammat att Promoe kommer till Kåren i Västerås på torsdag. Jag och Alex har gratis inträde och borde därför gå, men så har jag dubbel lektion dagen efter. Ska komma på något - var enda sedan Mando som jag var på en bra konsert . Och Västerås har haft några av de bästa (och svettigaste) konserterna sen jag flyttade hit: Governor Andy, GeneralKnas, Timbuktu och Snook.

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Passa på - gratis Promoe! Han kommer inte neråt skåne så mkt så det är bäst du passar på. Eller hur var det nu, var det han som flyttat till Veberöd? Eller var det Cosmic? JAg har ingen koll. LÄste krönikan i Groove, kollade upp det där stället och det verkar riktigt schysst. Frågan är bara, som du skrev, var man ställer skivorna på ÅÄÖ. Fast jag har inte så många i den kategorin.

2007-03-05 @ 20:30:44
Postat av: Anders

Passa på - gratis Promoe! Han kommer inte neråt skåne så mkt så det är bäst du passar på. Eller hur var det nu, var det han som flyttat till Veberöd? Eller var det Cosmic? JAg har ingen koll. LÄste krönikan i Groove, kollade upp det där stället och det verkar riktigt schysst. Frågan är bara, som du skrev, var man ställer skivorna på ÅÄÖ. Fast jag har inte så många i den kategorin. Hej på dig!

2007-03-05 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback