Heja helg

Veckans höjdare: 

Konserten med Promoe var som väntat väldigt bra och värt resan till Västerås och den svåra uppstigningen dagen efter. Promoe körde gammalt varvat med mycket nytt. Jag, Alex, Kicki och Micke var nyktrast på stället och därmed även grinigast när vi fick öl efter öl på oss av onyktra overall-klädda studenter. Det var kul att hänga med Kicki och Micke även om det blev lite väl parigt bitvis. Jag och Kicki hade några små utflykter för att få prata lite girlies i fred. Killarna gled lätt in på jobbsnack hela tiden. 

Besök hos frissan. Mitt i slingandet kom Johan från klassen in, kände först inte i gen mig (tack, ni vet ju hur ful man är i folieslingor). Senare såg jag att Johanna från kår-expen satt med slingor en bit bort så vi fikade tillsammans under tiden slingorna satt i. Snackade om hur det är att sakna sin mamma i vuxen ålder. Gick därifrån med mindre hår, tunnare plånbok, ett leende och väldigt blonda slingor. Svängde förbi Marika på jobb för att snacka lite, sen kom Sanna och Hanna och en mindre klasskonferens utbröt. 

Ikväll, eller om 10 minuter närmre bestämt, kommer Alexen. Vi ska bubbla på Oasen och dricka öl. Sen ska vi köpa mat med oss hem och titta på Melodifestivalen i sängen. Och dricka mer öl. Är egentligen bjuden på Maddes fest, men kroppen och kalendern skriker efter en soft lördagskväll i mjukis. 

Heja The Ark (och puddingen Måns). Heja inte Anna Book!





Kommentarer
Postat av: pyttianna

Åh glömde ju att kolla in håret, men du hade mössa på dig va?
Ha det så mysigt ikväll!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback