Frasse släpper nytt

22624-347 www.frans.se

Frasse har äntligen tagit med Leonardo-låten på sin skiva. Yeah! Vilka minnen denna trubadur frambringar. Tänker på solig dag på gräsmattan på Gotland med Maja, Tobbe och Frasse, på förfesten på "Fängelset", på Finlandsfärjan som slutade med fest hemma hos Fredrik på torra land, och så på Majas häftiga 30-års fest på café Opera med Tobbe och Frasse bakom guran. Ja, och så blev det ju ett gig på fyllan på fyran i Eskilstuna... Vilket ös! Go Frasse! Hoppas att det går bra även denna gång. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det Frans som spelade på fyran som hade alla tatueringar på kroppen?

2007-03-23 @ 12:10:38
Postat av: Anonym

Tessi!
Såg din supersöta mamma när jag åkte rulltrappa på HM idag, hon tittade på en svart väska med guldkant, mkt stiligt. Nä gratis biljett hade INTE varit fel..;) Du när jag fick ditt mess igår glömde jag mitt visa i automaten. Så nu har jag spärrat och beställt mitt tredje på två månader. C ska anmäla mig till en meditationskurs, vet dock inte om det hjälper.. Saknar dig, kom till malmö snart! Puss J

2007-03-23 @ 19:49:36
Postat av: Maria

Ja du alla dessa Frasse-minnen... Listan kan som sagt göras lång. Typiskt att ingen av oss kunde se konserten sist .. Nu har vi just ätit våfflor och jag känner mig om möjligt ännu större och klumpigare. Ska nog gå o sussa om en liten stund. Hörs snart igen vännen! KRAM

2007-03-25 @ 20:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback