Det skulle va gott med en öl

Öl i solsken lät vädligt långt borta när Kristin i min grupp berättade om sin fredagseftermiddag i onsdags. Nu är den här och solen skiner som aldrig förr. Är faktiskt väldigt sugen på öl. Och vad gör jag, jo sitter inne framför datorn, lyssnar på Mash mixtape, mailar frenetiskt om intervjutider och har stora duntofflor på. Men snart, om en timme ska även jag ut i solen. Jag och Alexen ska promenera i Vilsta och njuta av luften. Men inte för länge, efter att jag och Marika promenerat i två timmar igår var jag helt slut resten av kvällen. 



 



Kommentarer
Postat av: Ems-pems

Hej tjejen!
Håller mig uppdaterad i ditt liv så gott det går. Bloggar är grymma :) Verkar som om livet är bra och jag håller tummarna för jobbsökningarna! Många kramar från Genève

Postat av: kristin

Men tror du det blev någon fredagsöl då? Näää... =(
Vi får ta och dra ihop vår grupp och andra roliga den 28:e och fira att kursen är slut och att allt roligt kan börja på riktigt! Frågan är hur mycket alkisvarning det blir på att öla kl 12.00 =)

2007-03-17 @ 15:39:19
URL: http://actiondegrace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback