Alla fina frisyrer är upptagna

Har bokat klipp och sling tills imorgon. Vet inte alls hur jag vill se ut när jag går därifrån. Vet bara att jag vill ha mindre hår, mindre utväxt och mer helhet. Kanske en frissa som jag för en gångs skull kan ha nersläppt i. De 5 senaste gångerna jag klippt mig i Eskilstuna har slutat med att  jag köpt fler hårnålar och gummisnoddar för att jag varit så missnöjd. Enda gången jag blev nöjd var när Therese på Headwig klippte mig sådär långt framtill och kortare bak, fast jag insåg inte att jag var nöjd förrän det hade växt ut. Nu ett år senare är det poppis igen men det känns som om att alla fina frisyrer i min längd är upptagna. Egentligen vill jag ju ha långt hår men jag lyckats aldrig vänta ut det. 

Powernappade precis till Förkväll där Jonas Gardell snackade om ett Allsångsprojekt på Vasan. Sov nog fem minuter för länge, känner mig väldigt seg nu. Inte bra, måste komma i form inför konserten ikväll.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback