5 dagar kvar till ljuset

Kort update mellan grupparbete och delredovisning:

Klassfesten var himla lyckad i helgen. Vi lekte sanning eller konka, åt ost och paj så att vi storknade och dansade järnet på RAW. Väldi lyckat! Igår åt jag och Alex kebab på Phoenix  och sedan våfflor i sängen. Väldi vulgo!  

Jag läser fortfarande 200 % och är inne på sluttampen, bara 5 dagar kvar av springande hit och dit och en alldeles för tung ryggsäck. Nästa vecka kan jag äntligen fokusera på IDP-tidningen och lite annat helt och hållet. Har fortfarande inte bestämt om jag ska åka hem i påsk eller inte. Är rädd för att jag inte kommer att hinna koppla av hemma med alla jag vill träffa.  

Längtar till onsdagens fotbollsyra! Heja dryga Zlatan!

På Malmöfronten lite nytt: Har hittat intressanta kurser på Malmö högskola som jag ska söka (just in case).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback