Till hela härliga gänget i Båstad

Stort tack! 

Det var en härlig midsommar som började fantastiskt kul med Sophies rally (hon har precis fått körkort) och nojiga Irene (Sophies mamma) i baksätet "du är lite väl nära strecket nu gumman". Lite regn, massa mat, många nubbar (fy för akvavit), goa drinkar, öl, snurr snurr och "Klockaaaaaaaaaan är fyrrrrrra" i bakgrunden. Och så födelsedagssång för Fredde som fyllde 30 år (dagen efter förvisso) och massa roliga historier och lite gammal härlig skånsk musik, typ "Det var sent en kväll".

Vi var bara sju; jag, Soffan, Irene, ett helstirrigt par och så Fredde, Jenny och Jonas (ungkarlen som Irene vill ha som styvson - känn ingen press Sophie - eller Jonas för den delen). Taxin hämtade oss vid nio då vi alla var bra i gasen och väl framme på Pepes Bodega snurrade det till lite. VI dansade, drack, snusade (!!) och snackade. Och blev sjukt trötta väldigt tidigt "va, är klockan bara halv två??" men då hade vi varit igång läääänge. Vår taxi var beställd till fyra så vi satte oss på en filt utanför och snackade. Cambis och Anna glidtacklades och hånglade i en mix... Antar att du som läser detta skulle varit där för att förstå hur galet det var. 

Dagen efter blev det härlig frukost i efterlängtat solsken.  Och så lite kramar och sedan vansinnesfärd i bil till Göteborg för att jag skulle hinna med mitt tåg (jag kom fram en och en halvtimme för tidigt). 

Vi ses nästa år - detta måste vi absolut göra till en tradition! 

Hej Irene! Kul att du läser här! Stort tack för allt  - det var väldigt generöst av dig/er. Parfymen luktar underbart:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter skitkul! Var Jossi med?

2007-06-26 @ 12:51:30
Postat av: Irene (Sophies mamma)

Ahhhhh..ha.. det var här jag skulle skriva.
Förlåt, skrev på ett annat ställe.
Välkommen hem söta Tess :-)
Och tack för badbollen :-) (vykort)
Hoppas jag får träffa dig snart.
Stor kram / Irene

2007-07-03 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback