Textdesign rules

Helt plötsligt händer allting så snabbt. Jag har på två veckor blivit erbjuden tre jobb och nu idag ringde de om  ännu en intervju på ett företag i Helsingborg (som snälla Cissi i tvåan tipsat om). Får man lov att tycka att det går lite fort och att det hade varit skönt att få ta det lite lugnt innan man kastar sig ut i arbetslivet där det ska göras karriär och arbetas övertid.

En rolig grej är att det går superbra för alla i klassen. Okej att vi flyttar från varandra och att det känns vemodigt till tusen och att man har lite magont och att en och annan krokodiltår lätt kan trilla ner för kinden. Men vi är ju så grymma. Vi har drömmar, visioner och funderingar om framtiden - vissa vill plugga vidare - andra vill jobba direkt.  

Vi kommer att gå till IDP-historien som klassen som hade bäst sammanhållning och dessutom klassen där alla fick jobb.

Grattis till hela Textdesign!

Kommentarer
Postat av: Annika

ja, vi är så bra :)
fast sorligt kommer det bli.

Postat av: Anonym

Textdesign tja lalalalalalalalalalala

2007-06-13 @ 11:24:13
Postat av: jonkan

fan va kul tess! vad är det för företag? Och visst känns det lite lyxigt att ett av ens största problem nu är hur man ska hinna med alla intervjuer:)

2007-06-13 @ 11:46:07
Postat av: Karolina

Det var denna utbildningen jag sökte från början men så hittade jag kaospilot i Malmö och ändrade kurs i sydlig riktning (bor i Sthlm nu). Verkar vara en utbildning som ger jobb. Lycka till!

2007-06-13 @ 13:08:43
Postat av: Linda

Yay! Vi är grymma :)
Stort grattis till dig.
Du kommer gå långt min söta!
Puss!

2007-06-13 @ 22:56:34
URL: http://redhot.blogg.se
Postat av: Anders

Är det teknikinformation eller journalistik ni jobbar med på er utbildning?

2007-06-14 @ 09:31:35
Postat av: hhannahh

hej!
ja...det blir han o jag där.
hehe, jag ska oxå på intervju för samma företag..ska åka ner idag o därför kan vi dessvärre inte snacka idag. Hoppas vi kan ta det någon gång nästa vecka?

2007-06-14 @ 09:32:19
Postat av: majsan

Vi är textdesigners allihopa!!

2007-06-14 @ 11:01:32
URL: http://www.maja-piraya.blogspot.com
Postat av: Ica

Hjälp! Jag står still. Jag kommer få gå på gatan!

2007-06-14 @ 12:12:46
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback