Sommarens bästa låtar

1. First Class Riot med The Tough Alliance
2. Allt som är ditt med Säkert! 
3. Still June med Maia Hirasawa
4. The Dance med Elias and the Wizzkids
5. Tikkle Me med Butterflies in My Tummy

Ikväll är jag så trött att jag funderar på att lägga mig redan nu. Har pratat med Annikan hela kvällen, har hunnit varva ner efter en sjukt hektisk vecka och har lyckats packa i alla fall en väska med grejer. Nu vill jag bara krypa ner i sängen, äta pistagenötter och läsa tidningen och lyssna på vackra Still June med Maia Hirasawa. Fullkomligt älskar den låten. Dags att ta helg. 

Har förresten haft den något morbida "dunka mig gul och blå" eller vad den nu heter på huvudet hela dagen (jäkla P3) och kläckt ur mig refrängen vid flera minst sagt opassande tillfällen, som till exenpel när vi avtackade någon dam som jobbat i hundra år på högskolan. Fick lite knasiga blickar... hihi! 

Vi ska förresten ha en webbfest på onsdag när vi lanserar webben. Enligt Tommy på IT är den nya webben "det största som hänt högskolan sedan de fick nya lokaler". Och det ska såklart firas med skumpa men för allmänheten blir det "bara" tårta och kaffe.

Sista förresten(et)... har korrekturläst engelska texter idag och är helt snurrig över alla dessa VERSALA bokstäver och särskrivningar - inte helt logiskt alla gånger! Men det är lika bra att jag övar eftersom koncernspråket på båda jobben jag ska på ntervju för är just engelska. Men ni kommer säkert hitta konstiga grammatiska fel här i fortsättningen  och då skyller jag på att jag kommer att vara förvirrad över vad som gäller var ett tag till. 

Trevlig helg! 

Ps, grattis till körkortet Soffan - det ska bli skönt att få åka i baksätet och lyssna på musik i fortsättningen;)  

Kommentarer
Postat av: Annikan

vill inte packa....blähhhh

Postat av: Emma

Du har väl sålt det mesta snart så att du inte har så mkt kvar eller?? Jag har lagt ett bud på jeansen förresten, hehhehehehe!

2007-06-16 @ 13:42:30
Postat av: Anna B

Söta Maia med sin fina låt. Den är som sammet.

2007-06-17 @ 12:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback