Nedräkningen har börjat

5 dagar kvar. Så många (eller kanske så få) dagar är det kvar tills vi lanserar den "nya webben"... det är så spännande!!! Tekniskt sett har jag "byggt" många av sidorna, eller nästan de flesta. Jag skulle arbeta med innehåll och text men förvandlades snabbt till en "doer" istället. Inte mig emot - har fått lära mig hur mycket som helst. Just nu är det riktigt mycket att göra på INF och vi stressar och har oss. Men inte utan att vi skrattar lika mycket och har frekventa  tårt- och kakpauser (värst vad det fikas på högskolan). Hoppas verkligen att min nästa arbetsplats kommer att bli lika trevlig som denna och hoppas så in i bomben att vi hinner färdigt till lanseringen på onsdag kl.07.00. 

Nu är det lunch! Jag tömmer frysen hemma så det blir korv stroganoff idag igen (tredje lunchen, bläää).


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade dina skor passat mig hade jag köpt dom direkt, är totalt förälskad! hur kan du sälja, jag skulle aldrig klara av det!!!!!! hoppas att du får en kul helg, jag är uttråkad!!!!!!!! kul att snart få träffa dig igen! puss love u

2007-06-15 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback