Malmö i mitt hjärta

Känns som om att mina beslut prövats tillräckligt nu. Tack för alla kloka funderingar! Resultatet är som följer:

Från och med 1 juli bor jag i Malmö ett stenkast från Lilla torg. 

Förstahandskontraktet var dyrt och dessutom kan det vara skönt att vara låtsas-vuxen ett tag till - i alla fall tills jag hittat ett jobb och har en trygg ekonomi. Tills vidare kommer jag att fortsätta dela på internet, telefon, toapapper och städning.

Det innebär alltså att jag tackade nej till informatörsjobbet i Stockholm, men även att jag kommer att ha bra självförtroende på min första stora intervju om två veckor. Tipsade arbetsgivaren om Jenny vars anställning snart tar slut och det blev alla tre glada för. Det var meriditerande att ha kunskaper inom Episerver som Jenny arbetat med i snart ett år:)  

När jag har bestämt mig för något är det svårt att ändra på det. Malmö snart kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Malmö dansar och ler och är glada.

2007-06-07 @ 13:34:47
Postat av: Maria

Förstår dig!!! Tycker absolut att du valt rätt för dig även om Stockholm hade jublat om du kommit : ) KRAM

2007-06-07 @ 13:51:35
Postat av: Marika

D va ett bra beslut, du kommer att få d toppen i Malmö. Gud va vi har mkt att snacka om på tisdag, ska bli kul o ses!!! Kram kram

2007-06-07 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback