Kakas pasta

Jag kommer ihåg den första fikan på Kaka ever. Det var en halvmulen lördag i augusti 2004 och jag och Pontus satt på bakgården på Kaka och filurade över hur vi skulle klara av att ha ett distansförhållande. Jag beställde en Kakas pasta - ovetandes om dess inverkan på mitt kommande studentliv. När vi gick därifrån sa Pontus "jag tror att det här kommer att bli ditt favoritställe". 

Snart ska gänget fika på Kaka - det kan bli den sista fikan på Kaka under min tid som skriven i Eskilstuna. Jag ska minsann njuta av varje tugga av min Kakas pasta, mmm pasta med ädelost, bacon, kyckling och spenat. Jag är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Jag åt Kakas pasta dagen efter Icas fest. Muuuums :)

Postat av: jonkan

Mums var det! och svettigt:) och nu sitter jag i ert kök med din dator och lyssnar på när ni packar;)

2007-06-17 @ 16:27:33
Postat av: Anonym

Kaka är bäst - så det så!

2007-06-17 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback