iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jag har så sjukt mycket att berätta; om helgen i Båstad, intervjuerna, Parken Zoo och ja, om livet i allmänhet. Är på jobb så hinner inte nu - har en webb att lansera (lite försenad). Tills vidare blir det ett lyckoskrik: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii och en tår för att det känns så jävla mycket på riktigt att jag flyttar om en vecka. Bokade flyttbil och Alexen igår, sen tittade vi på sorglig film och blev sjukt vemodiga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det då?? Berätta! Jag har kramp i tummarna!

2007-06-25 @ 12:28:28
Postat av: Anonym

Regnade det i Skånet eller fick du dansa i solsken? Jag var på logen - kolonistuga på landet - såååå mysigt så. Du, har du sett att man kan blogga och tjäna pengar på metro? Kanske är ngt för dig??

2007-06-25 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback