Hääääääärliga helg

Torsdag - avsluntningsfest på Klubb Gung, dansa, dansa, dricka Red Stripe

Fredag - Icas fest, sjunga, sjunga, leka med clownnäsa, cykla lååångt och dansa på Harrys scen, hurrrra för Ica

Lördag - loppisfest i Västerås, sälja, sälja och köpa köpa, lite studentsång, uttråkad pojkvän, senare bartömning - festa, festa

Söndag - solfest, bada, bada, äta glass

Helgens bästa: det finns Nocciola-gelato på COOP, ohhh ljuva frosseri

Helgens sämsta: att köpa en svindyr kamera och komma hem utan alla tillbehör :( 

 

Anna håller på att flytta hemma och jag har sålt alla mina möbler på Tradera eller loppis - det är tomt i Femman. Känns så konstigt!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta bara tills ni ska flyttstäda - då kommer det att kännas megakonstigt!

2007-06-12 @ 11:42:14
Postat av: jonkan

hihi färgsparkande. gulligt det låter:)
Jag blev kallad och ska dit på måndag och om det går bra, även på tisdagen.
om jag får det måste vi ses lite i malmö!

2007-06-13 @ 10:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback