Glad midsommar

Nu drar jag snart till Lund och Helsingborg för att gå på intervjuer. Är inte så nervös för frågorna än, utan mest nervös för alla tåg och bussar och stora kontorskomplex som jag ska hinna med och hitta. Jag har trixat ihop en grym portfolio med alla intyg och betyg och nu ska jag ge mig på att samla ihop tidningar i nån form av bärbart arkiv. 

Idag kom senaste numret av Groove - med Moneybrother på framsidan. Läs den - det är många bra reportage i! Och så är det ju gratis (men man kan prenumerera och få en bra blandskiva var månad). 

Glad midsommar alla (speciellt till hela härliga gänget i Strömstad och till Alexen )!! Om man bara hade kunnat vara på tre platser samtidigt:)

Kram

Kommentarer
Postat av: jonk

Det kommer att så bra! Du är en solstråle som alla skulle må bra av att anställa! om du är du så blir det alldeles underbart!
Lycka till!

2007-06-20 @ 21:54:57
Postat av: Tom

Hi Tess,
Have you changed your email address?
Send me your new one...
LoL, Tom

2007-06-21 @ 12:50:29
Postat av: Maja

Glad midsommar på dig Tess och hoppas det gått bra på intervjuerna! Säkerligen har det gjort det.. Mailade Nervin för ett par dagar sen och förklarade men fick tyvärr inget svar. Men men, allt blir inte alltid som man tänkt sig.. Vi är iaf kvar i Hstad och det är superskönt. Hörs snart! KRAMAR från oss

2007-06-21 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback