2 dagar kvar

Vad tiden går fort. Om två dagar lanserar vi webben och sitter och dricker skumpa och pratar stolt om vårt hårda arbete. Känns väldigt avlägest just nu med så många pusselbitar kvar att lägga.

Och mitt i alltihop ska jag kanske hålla föredrag för Externa relationer - dvs. om inte personen som ska göra det kommer. Fick reda på det lite i sista minuten och är lite nervös.

Är mindre nervös inför ikväll - även om jag kanske borde vara mer nervös. Ikväll ska jag på intervju hemma i Femman. Telefonintervju. Rekryteraren sa att min personlighet måste lysa genom telefonen så att hon kan få en uppfattning om vem jag är som person. Jag känner mig väl förbered sånär som på de där dumma tre positiva och tre negativa. Ska ringa coachen Erik när jag får tid. 

So long!

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Lyckospark där bak! Kom ihåg att du alltid kan vända de negativa till positiva. Ett jäkla spel egentligend
det där. Du får skriva hur det gick. Det var det där Frigo-nåt va?

2007-06-18 @ 11:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback